Het is nu 25 maart 2019, 21:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 75239 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Wie van jullie kan mij in contact brengen met Ludy Beume
BerichtGeplaatst: 11 apr 2014, 07:59 
Bromfiets Koning

Jan, hij heeft contactpunten.
En wat jij schrijf, daar ging(en) mijn gedachten ook naar uit, dus Jan het is de binnenste labyrint?.
Dan moet het blok helemaal uit elkaar ?.
Ben jij a.s. 21april ook in Moergestel op de nat. 2-taktdag ?, dan kun je een eindje rijden en dan weten we het zeker.
Omdat hij ookniet boven de 120km. uitkomt?, (doortrekken ???.).
Kan ik alvast een binnenste labyrint op E-bay bestellen ?, Jan dat is er zo één met van die twee sliertjes eraan?.

Mvgr. J.v.Soelen.

Jan ik heb er een afbeelding van bij gedaan, is het deze ?.
En ook een pakkingset bestellen ??, wat nog meer??.

Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Jan deze???
$T2eC16FHJI!E9qSO8G+1BQEuIB(gL!~~60_39.jpg
$T2eC16FHJI!E9qSO8G+1BQEuIB(gL!~~60_39.jpg [ 727 Bytes | 2463 keer bekeken ]
Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 11 apr 2014, 13:54 
Bromfiets Koning

Extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl
jvsoelen schreef:
Jan, hij heeft contactpunten.
En wat jij schrijf, daar ging(en) mijn gedachten ook naar uit, dus Jan het is de binnenste labyrint?.
Dan moet het blok helemaal uit elkaar ?.
Ben jij a.s. 21april ook in Moergestel op de nat. 2-taktdag ?, dan kun je een eindje rijden en dan weten we het zeker.
Omdat hij ookniet boven de 120km. uitkomt?, (doortrekken ???.).
Kan ik alvast een binnenste labyrint op E-bay bestellen ?, Jan dat is er zo één met van die twee sliertjes eraan?.

Mvgr. J.v.Soelen.

Jan ik heb er een afbeelding van bij gedaan, is het deze ?.
En ook een pakkingset bestellen ??, wat nog meer??.

Mr v Soelen,
ik kom niet naar de 2 Taktdag,wat beteft het labyrint het wordt in het carter afgedicht met
die 2 sliertje,s/Dropveters !!! Maar het labyrint moet afdichten op het koppelstuk v/d L+R
krukas.
Dit kan jij controleren zonder te Demonteren door in de L of R cijl: inlaat mengsmering in het
carter te laten lopen.Wanneer dit snel wegzakt lekt het labyrint.
Heeft hij al zoveel Km: gereden ???
Als er een volle Stroomlijn of witte Kuip op heeft gezeten kan hij door mijn verkocht wezen
in de '70r jaren,aan Piet Hulst.
Groet:JvL.L.dam.

Bijlagen:
Honda 5 en 8 speed..jpg
Honda 5 en 8 speed..jpg [ 108.08 KiB | 2459 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: HONDA 50 CR 110 8 Speed 1967
Honda 5 en 8 speedjpg.jpg
Honda 5 en 8 speedjpg.jpg [ 138.69 KiB | 2459 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: Hier mee heb ik enkele en vele
verslagen,Yamaha,s Bultaco,s +
Tohatsu van Tom v/d Goorberg.

Kopie (2) van Kopie van PF_20121129-003_8x6.jpg
Kopie (2) van Kopie van PF_20121129-003_8x6.jpg [ 66.41 KiB | 2459 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: Dit was in 1972. HONDA CR 93 125cc. Mijn kampioens motor 1967.
afscheid van honda.jpg
afscheid van honda.jpg [ 31.52 KiB | 2459 keer bekeken ]
Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 11 apr 2014, 17:14 
Bromfiets Koning

Ja, Jan dat zijn de echte Km.
En voor / wat het labyrint betreft, kom jij eerdaags nog in de buurt van Geldermalsen Jan ??.
Dan kunnen we een afspraak maken, en kun jij er een eindje mee rijden, en dan geeft jouw 18 jaar motorzaak gevoel al gauw aan of het dat is, voor ik iets verder gaat doen.
Laat eens horen Jan.

Wat betreft het overslaan in hoge toerentallen;heeft hij contactpunten ??? of is er al een Electronisch
ontsteking gemonteerd !!! zo niet dan gaan de contactpunten zweven omdat;het binneste Labyrint -
krukas afdichting speling heb op het binnenste krukasverbindingstuk waar de krukas is samen gesteld.
Dit probleem was ook bij het AS -1 125 Twin de boosdoener bij overslaan.
Ik weet dit omdat; ik zelf meer dan 18 jaar officieel een Motorzaak heb gehad,maar al inde '60r jaren
a/d Japanners werkte O.a Honda,s + Yamaha,s.

Dank J.v.Soelen.

Nu v.w.b. de witte kuip in het jaar 1970 met het kenteken VL-75-55 en zie bijgaande foto, ik hoop dat het die is die jij bedoelt , en Jan kun jij eens in jouw boeken van de motorzaak (1970) kijken of hij door jouw is verkocht ?, want naar die is Jurgen K. al heel lang op zoek.
PS: Om privé reden heb ik het gezicht eruit geknipt.

Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Is het deze Jan??.
Motor 1972 1.jpg
Motor 1972 1.jpg [ 23.38 KiB | 2455 keer bekeken ]
Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 11 apr 2014, 17:26 
Bromfiets Koning

jvsoelen schreef:
Hoi Yamaha Forum-bezoekers:
Ik heb sinds een jaar een echte blauwe Yamaha CS2E / YCS1 180 electric uit 1970.
Dat is er één van de acht die in 1970 door YAMAHA Nederland zijn ge-importeerd, en door Bruinsma Amsterdam zijn gekocht/verkocht.
Daar zat Ludy Beumer toen ook tussen voor Yamaha Nederland.
En op die één van de acht ( nu bestaan er nog via heeeeeeeeeeeeel lang speurwerk van mij nog maar 3 waarvan er nog twee rijden), heb ik in 1970 mijn motorfiets rijbewijs gehaald, en ik vond er één terug in Vollenhove, en nu door mij gerestaureeerd, en te zien op 21 april in Moergestel, Nat. 2-taktdag.
Maar nu mijn vraag omdat Ludy Beumer daar ook mee te maken had, zou ik zo graag div. vragen aan hem willen stellen, dus Wie, o wie heeft er een E-mail adres/ tel.no. ?. van Ludy.

Hiervoor mijn dank J.v.Soelen.

Jan het E-mail adres is GOED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Ik heb inmiddels al heel wat E-mailtjes over en weer gestuurd met AL mijn vragen, en hij kon er een paar heeeeeeeeel goed beantwoorden, alleen ik dacht de Ludy Beumer in 1970 al bij YAMAHA Nederland (de man was !) , maar hij is er pas in 1971 gaan werken.
Dus v.w.b. de levensloop van kenteken VL-83-19 ben ik er samen met hem niet uitgekomen, MAAR dan stel ik hem op dit FORUM.

WIE, o wie heeft er inzagen bij de RDW om te kijken wie de eigenaa(ren)s zijn geweest vanaf 24 juni 1970 tot dec. 2013 van kenteken VL-83-19.

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 11 apr 2014, 18:02 
Bromfiets Koning

jvsoelen schreef:
jvsoelen schreef:
Ik heb sinds een jaar een echte blauwe Yamaha CS2E / YCS1 180 electric uit 1970.
Dat is er één van de acht die in 1970 door YAMAHA Nederland zijn ge-importeerd, en door Bruinsma Amsterdam zijn gekocht/verkocht.
En op die één van de acht ( nu bestaan er nog via heeeeeeeeeeeeel lang speurwerk van mij nog maar 3 waarvan er nog twee rijden), heb ik in 1970 mijn motorfiets rijbewijs gehaald, en ik vond er één terug in Vollenhove, en nu door mij gerestaureeerd, en te zien op 21 april in Moergestel, Nat. 2-taktdag.
Maar nu mijn vraag omdat Ludy Beumer daar ook mee te maken had, zou ik zo graag div. vragen aan hem willen stellen, dus Wie, o wie heeft er een E-mail adres/ tel.no. ?. van Ludy.

Het zal toch niet waar wezen dat deze Yamaha door mijn is verkocht;wat betr: de Stroomlijn
die was inderdaad Blauw of Wit met Biezen of de kleuren andersom.
Ik herinner mij dat Grote koplamp plexiglas voor de koplamp. Hoe wel er meerdere waren !!!
Wat is het antwoord van Ludy wbt het overslaan ?
Ik heb wel een gezamelijke foto waar de Yamaha opstaat met meerdere motoren dacht ik.

Ik heb inmiddels al heel wat E-mailtjes over en weer gestuurd met AL mijn vragen, en hij kon er een paar heeeeeeeeel goed beantwoorden, alleen ik dacht de Ludy Beumer in 1970 al bij YAMAHA Nederland (de man was !) , maar hij is er pas in 1971 gaan werken.
Dus v.w.b. de levensloop van kenteken VL-83-19 ben ik er samen met hem niet uitgekomen, MAAR dan stel ik hem op dit FORUM.

WIE, o wie heeft er inzagen bij de RDW om te kijken wie de eigenaa(ren)s zijn geweest vanaf 24 juni 1970 tot dec. 2013 van kenteken VL-83-19.

Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Hallo Mijnheer van Soelen
hier middenin staat de Yamaha 180-
Electric zoals hierboven beschreven.
De foto is gemaakt dd 10/7/1972.
Wat betrefd het Kent:No:zal ik het
proberen terug te vinden.
Zoals je ziet staat óók mijn HONDA
CR 93 125cc er bij No:72 het start
no: van mijn Vriend R.Hoogeveen
die van mij op een Echte Racer mocht Racen zoals hij mijn toen had
verteld,Één Kampiensfiets/Motor !!!
van L naar Recht,s Zündapp Brom-
mer met kuip,Honda CB250/350
mijn Privé CB 450 K1 5 Versn:1969
De -Yamaha 180 Electric,Suzuki250
Scrambler,Suzuki T 20 6 Versn:
Poisiforse Smering,Honda CB 125 T
En midden in de Man Jan,die altijd
de Hoogste Kortingen gaf.

CCI_19042014.jpg
CCI_19042014.jpg [ 73.46 KiB | 2414 keer bekeken ]

Laatst bijgewerkt door Jan van Leeuwen op 20 apr 2014, 13:30, in totaal 3 keer bewerkt.
Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 11 apr 2014, 19:40 
Bromfiets Koning

Jan van Leeuwen schreef:
jvsoelen schreef:
jvsoelen schreef:

Het zal toch niet waar wezen dat deze Yamaha door mijn is verkocht;wat betr: de Stroomlijn
die was inderdaad Blauw of Wit met Biezen of de kleuren andersom.
Ik herinner mij dat Grote koplamp plexiglas voor de koplamp. Hoe wel er meerdere waren !!!
Wat is het antwoord van Ludy wbt het overslaan ?
Ik heb wel een gezamelijke foto waar de Yamaha opstaat met meerdere motoren dacht ik.

Punt 1 ) Jan v.w.b. overslaan heb ik met Ludy nog niet overgehad, ik heb/had eerst wat andere vragen.
Maar zeker ga ik deze vraag z.s.m. aan hem overleggen, maar nogmaals Jan jouw uitleg hiervan/-door is heel duidelijk .
Dus was mijn vraag aan jouw om de bevestiging voordat ik alles gaat bestellen, of jij wanneer jij in Geldermalsen in de buurt bent, want dan kunnen we afspreken dat jij met jouw 18 jaar ervaring kunt luisteren zien etc.
Jan nog een vraag waar woon jij?.

Punt 2) Jan mijn toegevoegde foto van "DE" Yamaha CS2E/YCS1 180 electric uit 1970 met kenteken VL-75-55 en met kuip zoals jij beschrijf zeg jouw dat iets?.
En kun jij de voorgestelde foto's laten zien van de Yamaha CS2E.

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 19 apr 2014, 18:07 
Bromfiets Koning

Jan v. Leeuwen a.u.b. beantwoordt bovenstaand.
Maar beter is het als ik je 2e paasdag in Moergestel zie.
Dank J.v.Soelen

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 25 apr 2014, 22:22 
Bromfiets Koning

Mijnheer v Soelen, ik begrijp dat het voor U moeilijk is om te zeggen dat de 180cc Electr: van mijn is
geweest.Maar hij is/was wel een v/d weinige !!! Zoals ik weet dat hij op de foto staat bij mijn.
Heb je al het probleem overslaan verholpen of Gerep:? Kom er anders gewoon mee naar L.dam op een
mooie Pinkster zaterdag bijv: Samen hooren zien en voelen weten we meer.
HMW/Honda -Yamaha man Jan.

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 apr 2014, 16:44 
Bromfiets Koning

Naar L.dam, dat is dichtbij !.
Dat ga ik zeker doen, want het probleem(pje) is er nog steeds.
Jan ben jij overdag thuis ?.
Laat eens weten, dan maken we een afspraak.

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 27 apr 2014, 11:00 
Bromfiets Koning

Heer van Soelen,
ik kan of mag U aleen zaterdags,s"middags helpen bij mijn Vriend Chris de Groot Klassiekers.nl
van 14 t/m #18uur.
Daar heb ik alle Gereedschappen !!! Groet: HMW/Honda -Yamaha man Jan.

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 75239 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]