Het is nu 14 dec 2017, 08:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 71107
Auteur Bericht
 Berichttitel: ff voorstellen
BerichtGeplaatst: 21 mei 2017, 15:28 
Bromfiets liefhebber

Hallo iedereen,

Ik ben Tijmen en ik ben 18 jaar. Kom uit Sittard, en heb oprechte interresse in eigenlijk wel alles wat oud is. Ben ook daarom wel een beetje verliefd geworden op oude brommers. Ik heb me besloten aan te melden omdat ik eigenlijk wil weten hoe duur het is om een oude brommer te onderhouden, waar je op moet letten bij aankoop, hoe moeilijk je aan onderdelen komt en of het noodzakelijk is om zelf te sleutelen of dat je hem ook op een aantal plekken kan laten repareren (ben namelijk niet technisch ingesteld, geen enkel flauw benul over onderhoud. Misschien moet ik dat maar eens gaan leren. Geen goede combinatie iniedergeval nee haha). Heb niet echt een topic gevonden waar ik dit ook kon vragen, sorry als ik er overheen gekeken heb. Haal hopelijk binnenkort mijn brommer rijbewijs, heb echter een paar maanden in Indonesië gewoond dus kan wel al brommer rijden. Vind auto teveel moeite op dit moment en mijn ouders hebben een scooter dus dacht waarom niet.

Alvast bedankt voor de reacties en sorry voor de moeite hahah ;)

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: ff voorstellen
BerichtGeplaatst: 21 mei 2017, 17:11 
Bromfiets Koning

zonder enige kennis van zaken wordt een oldie restaureren wel echt lastig,oltimer verzekeringen willen soms ook lastig zijn en vragen om tweede vervoermiddel.
al met al verzin voor je begin,kijk naar wat simpels, iets wat met wat poetsen er toch leuk uit zie, en ga je verdiepen in een en ander want tehoog gegrepen
projecten die echt vol goede moed zijn gestart zijn gesneuveld omdat het niet lukt net die onderdelen die je nodig heb te vinden waar door je geduld op de
proef wordt gesteld.
ik hoop dat je hier wat mee kan en ik wil je niet ontmoedigen .bij deze sucses .vgr tonsr

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 21 mei 2017, 18:16 
Bromfiets liefhebber

ja, daarom. Sta ook niet op het punt om een brommer te kopen, wil er ook geen binnenkort kopen. Maar wil wel binnen een jaar er een kopen, die kans is er. Maar precies wat je zegt, het zou niet al te slim zijn om iets te repareren nu zonder kennis. Wil ook gewoon liever een die al redelijk ready to go is en niet een die echt veel onderhoud nodig heeft in het begin. Tuurlijk zit je wel met onderhoud op lange termijn, hoe zit het daarmee? Extreem onderhoudsgevoelig of valt het mee? En zoals ik al zei, zijn er eigenlijk mensen die tegenwoordig ook gewoon in staat zijn om voor jou onderhoud te plegen? Hoezo zijn verzekeringen dan zo specifiek lastig? Tweede vervoersmiddel, kun je dan zeker geen fiets neerzetten of wel? Het is nu gewoon mijn opties bekijken ja en veel leren. Heb de tijd haha

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 21 mei 2017, 18:18 
Bromfiets liefhebber

Zijn er misschien topics die handig zijn om door te spitten?

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 21 mei 2017, 19:22 
Bromfiets Koning

Extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl
Tijmen18 schreef:
Hallo iedereen,

Ik ben Tijmen en ik ben 18 jaar. Kom uit Sittard, en heb oprechte interresse in eigenlijk wel alles wat oud is.

Alvast bedankt voor de reacties en sorry voor de moeite hahah ;)

Ik heb wel wat voor je,een buurvrouw van 98,z.g.a.n. :mrgreen:

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 71107

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]