Het is nu 22 aug 2017, 12:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 70272 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Puch m 50
BerichtGeplaatst: 15 sep 2015, 11:10 
Bromfiets sleutelaar

Geregistreerd: 30 aug 2015, 14:36
Berichten: 47
Inmiddels de brommer al vrij ver uit elkaar gehaald.
Maar ik kan het bloknummer niet vinden er zit wel een type plaatje op, houdt dat dan in dat ik geen kenteken op deze brommer kan krijgen.
Doe er twee foto's bij.


Share on Facebook
Omhoog
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Puch m 50
BerichtGeplaatst: 15 sep 2015, 11:11 
Bromfiets sleutelaar

Geregistreerd: 30 aug 2015, 14:36
Berichten: 47
Inmiddels de brommer al vrij ver uit elkaar gehaald.
Maar ik kan het bloknummer niet vinden er zit wel een type plaatje op, houdt dat dan in dat ik geen kenteken op deze brommer kan krijgen.
Doe er twee foto's bij.


Share on Facebook
Omhoog
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Puch m 50
BerichtGeplaatst: 15 sep 2015, 13:54 
Bromfiets sleutelaar

Geregistreerd: 30 aug 2015, 14:36
Berichten: 47
Heb ik de brommer zo'n beetje uit elkaar gehaald kan ik het motorblok nummer niet vinden.
Betekent het nu dat ik geen kenteken kan aanvragen.


Bijlagen:
20150915_120433-240x427.jpg
20150915_120433-240x427.jpg [ 26.75 KiB | 142 keer bekeken ]
20150915_120358-320x180.jpg
20150915_120358-320x180.jpg [ 20.28 KiB | 142 keer bekeken ]
Share on Facebook
Omhoog
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Puch m 50
BerichtGeplaatst: 15 sep 2015, 18:52 
Bromfiets professor

Geregistreerd: 11 aug 2014, 13:04
Berichten: 609
Het gaat om het frame Nr Als die maar goed leesbaar is.
En dat daar niet aan geknoeid is.


Share on Facebook
Omhoog
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Puch m 50
BerichtGeplaatst: 15 sep 2015, 19:34 
Bromfiets Koning
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 apr 2009, 21:08
Berichten: 2133
Extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl
Staat er geen nr. op het carter net onder de cylinder aan de koppl.kant?
Met groet, Supersport

_________________
'Oud genoeg om beter te weten, jong genoeg om het nogmaals te doen'


Share on Facebook
Omhoog
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Puch m 50
BerichtGeplaatst: 15 sep 2015, 20:54 
Bromfiets sleutelaar

Geregistreerd: 30 aug 2015, 14:36
Berichten: 47
Het frame nummer is goed te lezen, moet dus morgen even kijken aan de kant die supersport aangeeft.
Volgens het frame nr is het een puch m50 racing uit 1973 dus dat lijkt wel aardig te kloppen


Share on Facebook
Omhoog
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Puch m 50
BerichtGeplaatst: 15 sep 2015, 22:47 
Bromfiets Koning
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 feb 2010, 23:31
Berichten: 958
Woonplaats: VILLA MOESPOT
Dirk Supersport bedoelt hier !!

Gr Leo


Bijlagen:
foto0185oup8.jpg
foto0185oup8.jpg [ 160.19 KiB | 127 keer bekeken ]

_________________
Tweetact olie: Heilige lucht !!
Share on Facebook
Omhoog
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Puch m 50
BerichtGeplaatst: 16 sep 2015, 11:53 
Bromfiets sleutelaar

Geregistreerd: 30 aug 2015, 14:36
Berichten: 47
Bedankt voor de tip van de plaats van het motorblok nummer. Hij zat inderdaad net onder de cilinder en het nummer klopt ook met het plaatje.


Share on Facebook
Omhoog
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Puch m 50
BerichtGeplaatst: 16 sep 2015, 11:56 
Bromfiets professor

Geregistreerd: 11 aug 2014, 13:04
Berichten: 609
Nou mooi toch .Ook weer op gelost. thumbup


Share on Facebook
Omhoog
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Puch m 50
BerichtGeplaatst: 06 okt 2015, 14:54 
Bromfiets liefhebber

Geregistreerd: 25 aug 2015, 22:15
Berichten: 26
die bedrading is ernstig zeg. Bij de M50 is het juist zo simpel. Drie uit het blok. Geel, zwart en ´groen met rode stippen´ (echt waar haha!)De stroom op de gele gaat met de zwarte massa naar boven helemaal naar je schakelaar. Vanuit de schakelaar gaan er twee naar de koplamp (de groene en de blauwe) en de zwarte die in de schakelaar gaat zorgt ervoor dat je je brommer kunt uitzetten. Vanuit diezelfde schakelaar komt de gele terug als de witte draad die ervoor gaat zorgen dat je achterlicht werkt, want met de draad die daaruit komt, verbind je de gele. De derde en niet te vergeten draad uit het blok, de groen met rode, die gaat naar je remschakelaar van de voet-pedaal-rem, daar komt de vanzelfsptrekend weer uit ook, en die moet je gaan verbinden met de draad die uiteindelijk naar je remlicht gaat. Zo simpel echt waar. Een kluwen als dit is absoluut niet nodig, tenzij je een electronische ontstekking hebt -onnodig want de bobine zit bij deze modellen gewoon op de ontsteking zelf- of dingen hebt knipperlichten, een startmotor en een cockpitje en al. Dan moet de stroom wel verdeeld worden, maar ook dat is hier niet nodig. Lostrekken die hap zodat je nog maar drie draden uit het blok dwz uit de ontsteking ziet komen náást de dikkere bekabeling die naar het kapje van de bougie gaat. Succes


Share on Facebook
Omhoog
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 70272 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling