Het is nu 24 maart 2019, 00:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 75209 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: NIeuwjaarsbijeenkomst Oudebrommers.nl
BerichtGeplaatst: 17 dec 2018, 19:05 
Bromfiets Koning

leuk !

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 dec 2018, 14:23 
Bromfiets professor

Extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl
Ik hoop er ook heen te gaan

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 dec 2018, 15:15 
Bromfiets Koning

Misschien kom ik ook even .

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 jan 2019, 15:00 
Bromfiets kenner

Kleine aanvulling voor de Brommershow 5 januari 2019 .

Beste forum bezoekers en brommerliefhebbers , allereerst de beste wensen voor 2019 .
En veel zonnige dagen , dan kunnen we weer van onze oude brommertjes genieten , daar doen we het toch voor ! Maar ik wilde vanmorgen met de brommer even naar Scheveningen , de nieuwjaars duik bekijken , maar wat wil het geval , word ik bij het inrijden van Scheveningen aangehouden , meneer u mag met die vervuilende brommer niet de stad in , :o dus ik maar weer naar huis , hoe krom kan het wezen , maar dat is mijn mening confused1

Nu even over zaterdag we hebben alles onder controle , en het weer zal geen spelbreker zijn .
We houden het weer lekker simpel , we gaan dus iets over de VEC vertellen , en ook een demo geven , dit heeft ook in blad bromfiets gestaan , en er is veel vraag naar dit onderdeel .
Helaas heb ik ze nog niet binnen , was beloofd , midden december , dus afwachten !

Ook hebben we het raad plaatje bij ons , dit mag je niet missen , zeker de sleutelaars onder de forum bezoekers , Welk onderdeel ontbreekt hier , en zonder dit deel is er niet mee te rijden !
Dus dat word zoeken , maar dat leggen we wel uit hoe de spel regels zijn , hier zal zeker nog lang over na gesproken worden , je kent het wel , oja dit was het cursing

Verder zijn we al weer druk met een nieuw stuk voor blad bromfiets , iets over JLO , dit word mooi , zeker weten , meer vertellen we niet .

Dan een mooi verhaal over het ontstaan van de JLO piano snaar in de G50 N motor , vroeger heeft iedereen er mee te maken gehad , wie is er niet begonnen met een oude Sparta of Batavus in zijn jongens jaren , vader kocht een auto , en de kinderen crosten de afgedankte brommer af , zonde hè , zo zijn er veel super sport,s van Batavus in een droge sloot beland .
EN
Ik heb in 2004 Hugo de Wijs in ons museum gehad , we hebben daar leuk zitten kletsen over zijn wereld reizen , hij had een Batavus brommer gekocht in 1954 en was daar mee naar Bagdad in Irak geweest , dit was mens onterend zo verteld hij mij , geen mobiele telefoon , geen asfalt wegen , hoge bergen in Turkije , en ook nog sneeuw onderweg .
En toen nog een vast gelopen JLO motor , dit moest hij zelf oplossen , van een brommer hadden ze in dit Arabisch deel van de wereld nog niet veel kennis .
Zijn beroep was fotograaf , hij ging alleen maar voor mooie foto,s , maar moest voor monteur spelen onderweg , wij gaan jullie nu laten zien wat er aan de hand was met de motor van Hugo
Dit is echt gebeurd , en zo is uiteindelijk de piano snaar in een JLO motor ontstaan .

Hier bij voor nu genoeg info , dus zorg dat er zaterdag genoeg benzine in je auto zit om naar Cabauw te rijden , of kom met de brommer , dan zit er wellicht ook nog een prijsje aan vast !
Wand mooie brommers zien we graag , wel of niet opgeknapt .

Groet organisatie manifestatie oude brommers.nl

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 jan 2019, 15:27 
Bromfiets Koning

JLOMUSEUM schreef:
Kleine aanvulling voor de Brommershow 5 januari 2019 .

Beste forum bezoekers en brommerliefhebbers , allereerst de beste wensen voor 2019 .
En veel zonnige dagen , dan kunnen we weer van onze oude brommertjes genieten , daar doen we het toch voor ! Maar ik wilde vanmorgen met de brommer even naar Scheveningen , de nieuwjaars duik bekijken , maar wat wil het geval , word ik bij het inrijden van Scheveningen aangehouden , meneer u mag met die vervuilende brommer niet de stad in , :o dus ik maar weer naar huis , hoe krom kan het wezen , maar dat is mijn mening confused1

Nu even over zaterdag we hebben alles onder controle , en het weer zal geen spelbreker zijn .
We houden het weer lekker simpel , we gaan dus iets over de VEC vertellen , en ook een demo geven , dit heeft ook in blad bromfiets gestaan , en er is veel vraag naar dit onderdeel .
Helaas heb ik ze nog niet binnen , was beloofd , midden december , dus afwachten !

Ook hebben we het raad plaatje bij ons , dit mag je niet missen , zeker de sleutelaars onder de forum bezoekers , Welk onderdeel ontbreekt hier , en zonder dit deel is er niet mee te rijden !
Dus dat word zoeken , maar dat leggen we wel uit hoe de spel regels zijn , hier zal zeker nog lang over na gesproken worden , je kent het wel , oja dit was het cursing

Verder zijn we al weer druk met een nieuw stuk voor blad bromfiets , iets over JLO , dit word mooi , zeker weten , meer vertellen we niet .

Dan een mooi verhaal over het ontstaan van de JLO piano snaar in de G50 N motor , vroeger heeft iedereen er mee te maken gehad , wie is er niet begonnen met een oude Sparta of Batavus in zijn jongens jaren , vader kocht een auto , en de kinderen crosten de afgedankte brommer af , zonde hè , zo zijn er veel super sport,s van Batavus in een droge sloot beland .
EN
Ik heb in 2004 Hugo de Wijs in ons museum gehad , we hebben daar leuk zitten kletsen over zijn wereld reizen , hij had een Batavus brommer gekocht in 1954 en was daar mee naar Bagdad in Irak geweest , dit was mens onterend zo verteld hij mij , geen mobiele telefoon , geen asfalt wegen , hoge bergen in Turkije , en ook nog sneeuw onderweg .
En toen nog een vast gelopen JLO motor , dit moest hij zelf oplossen , van een brommer hadden ze in dit Arabisch deel van de wereld nog niet veel kennis .
Zijn beroep was fotograaf , hij ging alleen maar voor mooie foto,s , maar moest voor monteur spelen onderweg , wij gaan jullie nu laten zien wat er aan de hand was met de motor van Hugo
Dit is echt gebeurd , en zo is uiteindelijk de piano snaar in een JLO motor ontstaan .

Hier bij voor nu genoeg info , dus zorg dat er zaterdag genoeg benzine in je auto zit om naar Cabauw te rijden , of kom met de brommer , dan zit er wellicht ook nog een prijsje aan vast !
Wand mooie brommers zien we graag , wel of niet opgeknapt .

Groet organisatie manifestatie oude brommers.nl

Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Mag toch wel Cabauw binnen rijden?
296587C8-6D51-4BE9-863C-ED8832FF6600.jpeg
296587C8-6D51-4BE9-863C-ED8832FF6600.jpeg [ 227.81 KiB | 336 keer bekeken ]
Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 jan 2019, 15:47 
Bromfiets kenner

Hallo Jan , Je mag hier gewoon naar toe komen rijden , wij in de Krimpenerwaard doen niet zo moeilijk :D

Gr brommershow 2019 .

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 01 jan 2019, 20:40 
Bromfiets sleutelaar

Goedenavond allen

Allereerst iedereen de allerbeste wensen voor 2019 !!

uiteraard ben ik ook weer van de partij net als andere jaren. wilde dit jaar met iets anders komen dan andere jaren, wel puch want dit is en blijft toch mijn voorkeur houden.

Kom dit jaar niet met 1 maar met 2 puch's waarvan 1 er toch aardig zeldzaam is...... en volgens RDW maar 2 van op kenteken staan in NL.

Dus ook van mijn kant een leuke inbreng zodat we er met elkaar een mooie middag van maken en genoeg te zien en te praten is.

Tot zaterdag, groet Melvin

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 02 jan 2019, 00:25 
Bromfiets professor

Op de flyer staan 2 verschillende tijden.Is het van 12.00 of 13.00 tot 16.00?

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 02 jan 2019, 06:59 
Moderator

Ik neem aan 12u zaal open
Begin programma 13u

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: NIeuwjaarsbijeenkomst Oudebrommers.nl 2018
BerichtGeplaatst: 05 jan 2019, 16:38 
Bromfiets liefhebber

Link naar de foto,s van vanmiddag

https://myalbum.com/album/DZAIRLDpwoyi

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 75209 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]