Het is nu 19 aug 2019, 15:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 76561 Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Eijsink Sport
BerichtGeplaatst: 11 jun 2019, 17:11 
Bromfiets Koning

Extra info: Ik sponsor oudebrommers.nl
Eerst wordt er gevraagd iets van zijn werk te laten zien. Als hij dat dan doet wordt er kritisch en onvriendelijk op gereageerd. µ
Ik vind dat niet erg fair t.o.v. Leon.
Laten we samen dit forum mensvriendelijk houden en niet zoals op facebook ontaarden in scherpslijperij en elkaar afkatten.
Ik vind dat juist het unieke en aantrekkelijke van dit forum, dat we als vrienden met elkaar communiceren.
Natuurlijk zijn er berichten/artikels die je niet wil lezen of die je vervelend vindt. 'So what', lees ze dan gewoon niet of negeer ze, dat kan toch geen probleem zijn?
Met vriendengroet, Ötzi

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 11 jun 2019, 21:31 
Bromfiets Koning

Ik heb nog nooit wat van dat werk gezien toen ik er (meermaals) om vroeg, waarschijnlijk omdat ik als 'zwak begaafde' blijkbaar niet waardig genoeg was voor zijn werk. Gelukkig hebben anderen inmiddels een prachtig historisch correct boek geschreven. Voorzien van mooie afbeeldingen en full colour gedrukt voor 12,50.

Maar goed ik zal geen azijn meer zeiken. Overigens was dit mijn eerste en laatste negatieve post.

1-Takt voldoet niet, 2-Takt is meer dan toereikend en 4-Takten zijn er 2 teveel

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 11 jun 2019, 22:30 
Bromfiets kenner

Het is je vergeven. ... Ik wil wel even kwijt dat nooit een verzoek van jouw onder ogen gezien. Daar moet iets misgegaan zijn. Ik heb vanavond alle 14 pagina's over Sparta reacties doorgekeken, maar niets kunnen vinden. Ik zag wel veel positieve reacties (en deskundige reacties) van jouw, op vragen van andere Sparta liefhebbers. Waarom zou ik niet op een verzoek ingaan, van iemand die ik helemaal niet negatief ken? ... Wel heb ik een verzoek van Jan van Soelen (bekend op deze site) gekregen en die heeft het complete Sparta boek (digitaal) van mij ontvangen (inclusief foto's), omdat hij zijn email aan mij doorstuurde. Jan heeft ook een gedrukt Royal Nord boek van mij gekregen, omdat hij mij geholpen heeft met een reparatie aan een Royal Nord motorblok. Ook de Sparta club heeft een compleet Sparta boek van mij ontvangen. Als je het complete Sparta boek wil inzien, mag je Jan van Soelen benaderen en het op email door laten sturen, of het bij hem thuis inzien. Ik hoop dat dit voorstel een oplossing is.

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 15 jun 2019, 08:07 
Bromfiets kenner

en die werkt contra op de achterveren. Als de achterveren in ruststand zijn, is de voorste veer ingedrukt. als de achterveren in veren, komt de voorste veer in ruststand. En zo werkt deze extra veer als demper bij het terugkomen vanuit geveerde stand, naar ruststand van de achterveren.

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 15 jun 2019, 08:09 
Bromfiets kenner

De extra veer, vóór het motorblok werkt contra op de achterveren. Als de achterveren in ruststand zijn, is de voorste veer ingedrukt. als de achterveren in veren, komt de voorste veer in ruststand. En zo werkt deze extra veer als demper bij het terugkomen vanuit geveerde stand, naar ruststand van de achterveren.

Share on Facebook
 Offline Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ Totaal aantal berichten 76561 Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]