Hallo allemaal
Hier alvast weer een kleine update van het Berini F71 project.
Heb de afgelopen tijd geprobeerd om de missende onderdelen bij elkaar te krijgen, dit omdat veel onderdelen in een slechte staat zijn of niet de juiste waren, dit allemaal om de brommer weer in zijn oorspronkelijke originele staat terug te kunnen brengen.
Heb in Duitsland nieuwe velgen kunnen krijgen die 50mm breed zijn, en die een vlakke rug hebben en glooiend overlopen naar de velgrand zodat ze het meest op de originele Berini velgen lijken.
Maar goed, ik kan nu alles wel gaan opnoemen, maar een foto zegt meer.

Bijlage:
SAM_0358.JPG
Bijlage:
SAM_0359.JPG
Bijlage:
SAM_0362.JPG
Bijlage:
SAM_0364.JPG
Bijlage:
SAM_0365.JPG
Heb een mooie en opnieuw gehoonde cilinder met bijpassende zuiger kunnen krijgen.
Ga op de brommer ook weer een bagagerek monteren, zoek alleen nog de juiste beugels voor aan de buddy, en anders moet ik ze maar laten maken.
Al met al zit er goed schot in de zaak wat onderdelen betreft, het spuitwerk en buddy komen als laatste aan de beurd.
De zwarte tank emblemen heb ik opnieuw gedaan omdat deze met siliconenkit op de tank vast zaten, en de verf was al helemaal vergaan.
Er zitten wel grote barsten in de originele zwarte, daarom heb ik een setje originele lichte gekocht, die ik eventueel zwart kan maken als dat noodzakelijk is.
Zoek nu nog een 60mm T.M.I. pijp met opgelaste bevestiging voor montage aan de uitlaat beugel en met de juiste diameter voor aansluiting aan de uitlaat bocht.
Ben ook nog een beetje aan het fotoshoppen geweest om te kijken hoe een rode F71 eruit kan komen te zien
Bijlage:
SAM_0231.JPG
Groeten Marc.